ID: 1019
Een eigen webwinkel voor dummies (+ cd-rom)
€3,80
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Een eigen webwinkel voor dummies (+ cd-rom)
(Robert Vlug)
Welkom in de wondere wereld van de webwinkel. In dit boek lees je wat er allemaal komt kijken bij het starten van een eigen winkel op internet! Ontdek hoe succesvolle webwinkels hun zaakjes aanpakken en bouw je eigen supershop. Maak gebruik van kant-en-klare sjablonen of ontwerp alles zelf. Van marketing en distributie tot design en betaalmethoden. Met leuke praktijkvoorbeelden en onbetaalbare tips en adviezen!
Over de auteur
Robert Vlug is internetexpert, gespecialiseerd in e-commerce en webwinkels.Daarnaast is hij auteur en geeft hij workshops en lezingen.
Op de bijgeleverde cd-rom:
Begin meteen met het bouwen van je eigen webwinkel met behulp van de bijgeleverde software:
- ShopFactory eTrader t.w.v. € 66,-
- Opensourceprogramma's: osCommerce 2.2, VirtueMart en Zen Cart
- Freewareprogramma: UnFREEz 2.1
Onderwerp van dit boek is het opzetten van een winkel op internet. Ten eerste laat het boek zien wat een goede webwinkel is door bestaande sites te bekijken en vergelijkingen te maken met echte winkels. Daarna komt de productkeuze (wat verkoop je) en de leveranciers (waar komt het vandaan), gevolgd door de keuze voor geschikte software, het (laten) bouwen en inrichten van de webwinkel en de keuze voor verschillende betaalmethoden. Minstens zo belangrijk is het deel over productpresentatie, een reclameplan, vindbaarheid in zoekmachines, service, logistiek en administratie. Het afsluitende 'deel van de tientallen' toont tien goede webwinkels, tien tips voor het maken van goede productfoto's en tien tips bij de keuze van een externe webshop-ontwikkelaar. De bijbehorende cd-rom bevat een aantal, deels gratis, softwarepakketten voor het opzetten van een webwinkel. Hoewel 'voor dummies'-boeken meestal vrij luchtig zijn, is dit een serieus boek dat, door de vele kanten van het onderwerp te bespreken, laat zien dat het maken van een succesvolle webwinkel geen sinecure is. Deze derde editie bevat ten opzichte van de voorgaande een paar kleine aanpassingen (gebruikte voorbeeldsoftware en reclame via social media).
Paperback, 325 pag., geïllustreerd, register
Uitg. Pearson, 2009
ISBN 9789043016940
· Alleen verzenden, niet ophalen
· Op biedingen die te laag zijn wordt niet gereageerd
· Op biedingen die acceptabel zijn wordt snel gereageerd
· Boeken worden na ontvangst van betaling meteen verstuurd
(Robert Vlug)
Welkom in de wondere wereld van de webwinkel. In dit boek lees je wat er allemaal komt kijken bij het starten van een eigen winkel op internet! Ontdek hoe succesvolle webwinkels hun zaakjes aanpakken en bouw je eigen supershop. Maak gebruik van kant-en-klare sjablonen of ontwerp alles zelf. Van marketing en distributie tot design en betaalmethoden. Met leuke praktijkvoorbeelden en onbetaalbare tips en adviezen!
Over de auteur
Robert Vlug is internetexpert, gespecialiseerd in e-commerce en webwinkels.Daarnaast is hij auteur en geeft hij workshops en lezingen.
Op de bijgeleverde cd-rom:
Begin meteen met het bouwen van je eigen webwinkel met behulp van de bijgeleverde software:
- ShopFactory eTrader t.w.v. € 66,-
- Opensourceprogramma's: osCommerce 2.2, VirtueMart en Zen Cart
- Freewareprogramma: UnFREEz 2.1
Onderwerp van dit boek is het opzetten van een winkel op internet. Ten eerste laat het boek zien wat een goede webwinkel is door bestaande sites te bekijken en vergelijkingen te maken met echte winkels. Daarna komt de productkeuze (wat verkoop je) en de leveranciers (waar komt het vandaan), gevolgd door de keuze voor geschikte software, het (laten) bouwen en inrichten van de webwinkel en de keuze voor verschillende betaalmethoden. Minstens zo belangrijk is het deel over productpresentatie, een reclameplan, vindbaarheid in zoekmachines, service, logistiek en administratie. Het afsluitende 'deel van de tientallen' toont tien goede webwinkels, tien tips voor het maken van goede productfoto's en tien tips bij de keuze van een externe webshop-ontwikkelaar. De bijbehorende cd-rom bevat een aantal, deels gratis, softwarepakketten voor het opzetten van een webwinkel. Hoewel 'voor dummies'-boeken meestal vrij luchtig zijn, is dit een serieus boek dat, door de vele kanten van het onderwerp te bespreken, laat zien dat het maken van een succesvolle webwinkel geen sinecure is. Deze derde editie bevat ten opzichte van de voorgaande een paar kleine aanpassingen (gebruikte voorbeeldsoftware en reclame via social media).
Paperback, 325 pag., geïllustreerd, register
Uitg. Pearson, 2009
ISBN 9789043016940
· Alleen verzenden, niet ophalen
· Op biedingen die te laag zijn wordt niet gereageerd
· Op biedingen die acceptabel zijn wordt snel gereageerd
· Boeken worden na ontvangst van betaling meteen verstuurd