De gratis Advertentie site van Maastricht en omgeving
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
Plaats advertentie
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Kies categorie
De gratis Advertentie site van Maastricht en omgeving
  • Welkom, Gast language()->render(); ?>
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Verzamelen
  3. Geboortekaartjes en Visitekaartjes
ID: 612

geboortekaartjes

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

L
Adres: Amsterdam
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
Een enorme doos vol met zeker rond de 1000 geboortekaartjes. Staat nu in de schuur. Zijn door de jaren heen via marktplaats bij elkaar verzameld, maar nu geen ruimte en geen tijd meer voor. Alle jaren door elkaar heen, van jaren 30 tot ongeveer begin 2000-2005. Sommigen zijn met plakrestjes of scheurtjes, want niet iedereen behandeld kaartjes op dezelfde manier. 

Ze mogen weg in kleine pakketjes (10-50-100 stuks voor resp 3 euro-6 euro-10 euro excl verzendkosten).
In één keer de hele doos mag ook, maar dat is wat kostbaarder (niet zo hoog als prijs bij advertentie doet denken) en ik stuur het dan niet op ivm hoge verzendkosten. 

'goede adviezen' via mail worden niet geappricieerd. Is de doos niet met 2 weken leeg, dan gaat-ie gewoon bij het vuil (ik dacht dat hier verzamelaars zaten?)

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy