De gratis Advertentie site van Maastricht en omgeving
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
Plaats advertentie
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Kies categorie
De gratis Advertentie site van Maastricht en omgeving
  • Welkom, Gast language()->render(); ?>
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Autos
  3. Peugeot
ID: 13380

Peugeot 607 2.2 16V AUT 2005 Grijs

€4.750,00

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

van de wetering
Adres: Amsterdam
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
Peugeot 607 2.2 16V AUT 2005 Grijs.
Auto is opnieuw gespoten in 2017.juni,auto had bij een ongelukje de bumper en koplamp en mistlamp kapot.geen binnen schaden.zie laatste foto.via een vriend na werktijd de auto voor het verzekering bedrag geheel kunnen laten spuiten. €5000
Er is zijn toen 2 nieuwe mistlampen en alles wat Chrome is vernieuwd rondom de auto.900€
Motorisch is er alles aangedaan van distributie keting nokkenas sensors pomp enz 5000€
Automaat bak olie en filter vervangen accu en 4 nieuwe banden. enz enz.zo als je ziet is er op onderhoud nooit op bezuinig.auto is nu 4 jaar in bezit.maar door schorsingen meer eigenaren geworden.wij hebben aantoonbaar de auto van 2 eigenaar gekocht.auto gaat weg om dat er per jaar nog geen 5000 km meer word gereden. En omdat het nog weiniger dit jaar gaat worden word het tijd voor een nieuw baasje.auto verkeerd in nieuwstaat van binnen en buiten.
Auto heeft alle denkbare opties wat verkrijgbaar was op deze auto.auto is afkomstig van een ex generaal .
Elektrische inklapbare spiegels
2 sleutels
Groot beeld navigatie
Pdc voor en achter op beeld zichtbaar.
Alarm klasse 3.
SOS
Cd voor 6 cd mp3 dvd
Telefoon
Elektrische stoelen met geheugen en verwarming ook achterbank
Elektrische rolgordijn
Elektrische kofferbak open en dicht.
JBL sound
Ijskastjes voor 2 blikjes.
Airconditioning nieuw gevuld.
Voor er vragen komen waarom ik dan pas 2 jaar eigenaar ben is omdat de auto 16 januari 2 jaar op mijn naam gestaan heeft,nu nog steeds op mijn vrouw haar naam.er zijn nu eenmaal mensen die het een sport vinden om iets negatiefs of dan wel op zoek gaan naar een letter of cijfers wat verkeerd staan.nou wie een fout vind mag ze houden

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy