De gratis Advertentie site van Maastricht en omgeving
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
Plaats advertentie
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Kies categorie
De gratis Advertentie site van Maastricht en omgeving
  • Welkom, Gast language()->render(); ?>
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Fietsen en Brommers
  3. Fietsen
  4. Racefietsen
ID: 51941

Stevens racefiets mt 52

Stevens racefiets mt 52
Stevens racefiets mt 52
Stevens racefiets mt 52
Stevens racefiets mt 52
Stevens racefiets mt 52
Stevens racefiets mt 52
Stevens racefiets mt 52
Stevens racefiets mt 52

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

Iwan Brink
Adres: Landgraaf
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
Mooie racefiets van het merk Stevens. Maat 52, zelf ben ik 174 cm. Lichtgewicht aluminium frame, Carbon stuur. Afmontage is dura ace. Top kwaliteit wat super lekker schakelt. 10 speed cassette en dubbel (53/39) voor.

Met 2 verschillende wielsets erbij. Een Zipp Carbon set (Zefiro, uit dezelfde fabriek als Zipp) en een Quaser setje (alu). Ik heb een stuurpen die iets hoger staat gemonteerd, maar ook nog een andere stuurpen erbij die een (nog) iets diepere zit geeft.

Mooi fietsje die nog heel wat kms kan maken. Er zit wel een kras in de lak op het stuur, vandaar de sticker met mijn naam erop. Creatieve oplossing ??. Maar wel zo eerlijk en belangrijk om te vermelden!!

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy