ID: 1298
Advertentie ID: #1298 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Aprilia RSV Mille R 2001 (35k)
€2.500,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Wegens overstap 4-cilinder bied ik bij deze aan;
Mijn RSV Mille uit 2001 met 35.528 op de teller. Deze staat op twee spiksplinternieuwe banden. Zelf heb ik deze motor ooit gekocht om helemaal netjes te maken nadat de vorige eigenaar er niet zo netjes mee om is gegaan. Er missen meerdere stickers, knipperlichten hebben een massaprobleem, stuurdemper is los verkocht en nog een aantal kleine imperfecties.
Zodra je er opstapt is het echter een fantastische machine, het gaat hier namelijk om een ohlins uitgevoerde motor met een fantastisch geluid. Dat geluid komt door de dikke, handgemaakte superpole uitlaat (origineel aanwezig). Verder is de eprom eentje van dr rossi en zit er een sportfilter in.
Zelf heb ik meerdere dingen aangepast en gerepareerd. Een aantal relais zijn vervangen, het startrelais is van een yamaha, nieuwe banden, voorvork gereviseerd, vering afgesteld (80kg), andere hendels (originele aanwezig) en nog wat kleine dingen.
Graag bieden naar waarde; nieuwe banden, duur uitlaat systeem en een echte "R". Hoef er niet de hoofdprijs voor maar voor een prikkie gaat ze niet weg. Voor vragen, meer fotos enz enz, graag berichten.
Mijn RSV Mille uit 2001 met 35.528 op de teller. Deze staat op twee spiksplinternieuwe banden. Zelf heb ik deze motor ooit gekocht om helemaal netjes te maken nadat de vorige eigenaar er niet zo netjes mee om is gegaan. Er missen meerdere stickers, knipperlichten hebben een massaprobleem, stuurdemper is los verkocht en nog een aantal kleine imperfecties.
Zodra je er opstapt is het echter een fantastische machine, het gaat hier namelijk om een ohlins uitgevoerde motor met een fantastisch geluid. Dat geluid komt door de dikke, handgemaakte superpole uitlaat (origineel aanwezig). Verder is de eprom eentje van dr rossi en zit er een sportfilter in.
Zelf heb ik meerdere dingen aangepast en gerepareerd. Een aantal relais zijn vervangen, het startrelais is van een yamaha, nieuwe banden, voorvork gereviseerd, vering afgesteld (80kg), andere hendels (originele aanwezig) en nog wat kleine dingen.
Graag bieden naar waarde; nieuwe banden, duur uitlaat systeem en een echte "R". Hoef er niet de hoofdprijs voor maar voor een prikkie gaat ze niet weg. Voor vragen, meer fotos enz enz, graag berichten.