ID: 24606
Advertentie ID: #24606 is verwijderd van uw verlanglijst.
Waar gaan we dit jaar met kerst heen?
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Ieder jaar, zo rond november, vraag ik mij af waar ik de \"Gezellige\" decembermaand, maar vooral de periode rond kerst, naartoe zal gaan.
Nee, ik heb helemaal niets met kerst; ik heb ook lichtelijk een hekel gekregen aan het netjes opgedirkt, zogenaamd sociaal moeten doen bij familie op derde kerstdag, terwijl ik van nature helemaal niet zo\'n sociaal liefhebbend persoon ben (ik ben gescheiden en alleenstaand, dus eerste en tweede kerstdag ben ik nergens welkom).
Hoe het ook zij: om ongemakkelijke situaties voor te zijn \"Vlucht\" ik in de laatste weken van het jaar gewoon naar \"Een\" buitenland en eigenlijk is mij dat de laatste jaren prima bevallen.
Afgelopen kerst ben ik naar New York (stad en staat) geweest (-13°C tot -20°C terwijl het hier +13°C was) en het jaar daarvoor naar Florida; daar was het toen lekker warm met 29°C.
Ik boek eigenlijk altijd een last minute naar een bestemming die mij aanstaat; dit betekent: geen zon/zee/strand of resortvakantie, maar wel een plaats waar een westerse cultuur heerst en dat niet te duur is (gewoon een modaal inkomen hier, dus het kan niet té uitbundig).
Het is dus altijd een (soort van een) verrassing waar ik terecht kom.
Nu ben ik eigenlijk op zoek naar ideeën en eventueel iemand (m/v) die dit jaar mee zou willen gaan, ieder op eigen kosten (en eventueel gedeeld bij kamer- en autohuur).
Zelf ben ik een hetero man van 47 jaar, maar het maakt niet uit wat jij bent; ik ben niet op zoek naar een relatie oid.
Ik ben wel licht autistisch (Asperger), maar kan dit redelijk goed verbergen, heb wel enige sociale vaardigheden en gevoel voor humor (ben dus geen klassieke autist).
Wat verwacht ik van mijn reisgenoot: enigszins avontuurlijk ingesteld, enig niveau (MBO+/HBO, maar als je het verschil weet tussen \"Als\" en \"Dan\", dan komt het wel goed) en je vindt de reis belangrijker dan de eindbestemming (dus niet 12 uur rijden naar Spanje en daar vervolgens twee weken op het strand liggen, maar in plaats daarvan zeven dagen heenrijden, onderweg dingen zien en vervolgens weer terug).
Kom maar op met jullie suggesties!
Ik heb een A en B rijbewijs (plus bijbehorende voertuigen), dus er is van alles mogelijk; ook een bestemming op dit continent.
Uiteraard wordt er eerst vooraf, op neutraal terrein, persoonlijk contact gemaakt om te zien of het wel klikt, voordat we het luchtruim of ruime sop kiezen (alleen als je mee op avontuur wilt, natuurlijk).
Nee, ik heb helemaal niets met kerst; ik heb ook lichtelijk een hekel gekregen aan het netjes opgedirkt, zogenaamd sociaal moeten doen bij familie op derde kerstdag, terwijl ik van nature helemaal niet zo\'n sociaal liefhebbend persoon ben (ik ben gescheiden en alleenstaand, dus eerste en tweede kerstdag ben ik nergens welkom).
Hoe het ook zij: om ongemakkelijke situaties voor te zijn \"Vlucht\" ik in de laatste weken van het jaar gewoon naar \"Een\" buitenland en eigenlijk is mij dat de laatste jaren prima bevallen.
Afgelopen kerst ben ik naar New York (stad en staat) geweest (-13°C tot -20°C terwijl het hier +13°C was) en het jaar daarvoor naar Florida; daar was het toen lekker warm met 29°C.
Ik boek eigenlijk altijd een last minute naar een bestemming die mij aanstaat; dit betekent: geen zon/zee/strand of resortvakantie, maar wel een plaats waar een westerse cultuur heerst en dat niet te duur is (gewoon een modaal inkomen hier, dus het kan niet té uitbundig).
Het is dus altijd een (soort van een) verrassing waar ik terecht kom.
Nu ben ik eigenlijk op zoek naar ideeën en eventueel iemand (m/v) die dit jaar mee zou willen gaan, ieder op eigen kosten (en eventueel gedeeld bij kamer- en autohuur).
Zelf ben ik een hetero man van 47 jaar, maar het maakt niet uit wat jij bent; ik ben niet op zoek naar een relatie oid.
Ik ben wel licht autistisch (Asperger), maar kan dit redelijk goed verbergen, heb wel enige sociale vaardigheden en gevoel voor humor (ben dus geen klassieke autist).
Wat verwacht ik van mijn reisgenoot: enigszins avontuurlijk ingesteld, enig niveau (MBO+/HBO, maar als je het verschil weet tussen \"Als\" en \"Dan\", dan komt het wel goed) en je vindt de reis belangrijker dan de eindbestemming (dus niet 12 uur rijden naar Spanje en daar vervolgens twee weken op het strand liggen, maar in plaats daarvan zeven dagen heenrijden, onderweg dingen zien en vervolgens weer terug).
Kom maar op met jullie suggesties!
Ik heb een A en B rijbewijs (plus bijbehorende voertuigen), dus er is van alles mogelijk; ook een bestemming op dit continent.
Uiteraard wordt er eerst vooraf, op neutraal terrein, persoonlijk contact gemaakt om te zien of het wel klikt, voordat we het luchtruim of ruime sop kiezen (alleen als je mee op avontuur wilt, natuurlijk).